Vad ska man göra när man inte får festa..?

Jag har lite svårt för dagar som man "måste" fira. kan man bli sexigare? hans kropp ska vi inte tala om! han måste ha sett hur jag spanade in hans muskler för inte långt efter så kom han fram till mig och började snacka. jag har precis kommit hem efter en trevlig stund med ett ragg från gymmet,han jobbar som brandman mm. hans röst var mörk [.

Att logga in och läsa av inkorgen kan ibland ge en riktig egoboost! Jag får ofta komplimanger för mina bilder och det jag skrivit där. Annie Min lilla solstråle. Bland annat porrskådisarna Cecilia, Clabbe var med. Ska vi tacka Sanne, uniflex eller transcom för att vi lärde känna varandra?.

Vi båda fyller år i april så jag ser det som en tidig födelsedagspresent till oss! Har funderat på Egypten ett tag nu men tvekat lite eftersom att jag inte riktigt vet om det är min typ av semesterställe, men idag tänkte jag ”äh… lite [. Det tas genast som ett statement. Bland annat porraktörerna Cecilia, Clabbe. I frispråkiga sammanhang så vågar man knappt erkänna att man inte ens vill testa analsex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0