Utkast: April 20, 2011

Kanske tillochmed kommentarer som "du ska väl vara glad att nån tog dig på kuken". Det är än så länge bara två stycken och inga direkt speciella, men ändå ). Fram tills dess att jag inser hur jag lägger upp mina videos i själva bloggen så kan ni titta på dem här.

Äkta knullglädje! Tanken var att jag och tjejerna bara skulle ha myskväll ikväll men vi är så partysugna så det blir en kväll med dans dans dans iställt! Kul! Mötet idag gick förresten jättebra. Lite bilder från idag! Först poolhäng, sedan ner till stranden (som man inte ser på någon av bilderna) och sedan en riktigt god pizza till lunch. Det måste ha varit skådisen Pirya, Nicole, Jens, helt otroliga! Jag tänker inte blogga något om detta förrän det blir mer aktuellt, men det som [. Hur är läget? Här är allt toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0