Utkast: April 15, 2011

Nu är vännerna här igen, wihoo!! Vi ska laga mat, titta på film och spela Alfapet. Inse den stooora ironin i mina ord. Får man verkligen betalt för att komma fram till sådant där. Helt ohämmat visar de upp sitt intima sexliv framför kameran.

Du kanske gör det jätteofta, och din kille kanske försöker försvara sitt beteende med att säga att alla killar gör så. Till en modellförmedling kommer en ung blond tjej med tofsar.

Han får vackert sitta och se på medan hon har det skönt på ett biljardbord.       Vad tycker ni? Haha! Själv har jag alltid gillat dem, men kanske inte slukat deras musik på samma sätt som han gjorde. Jag har sett t.ex Linerita, Jack, Mick och Dave. Så himla underbart! Sedan separationen för lite drygt två år sedan har jag inte klarat av att lyssna på dem eftersom låtarna påminner för mycket om honom.     “Alla som tycker ica Ulf är en bättre videobloggare än tjejen!”           Herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0