Sexleken

Se ett snabbt och intensivt samlag som innehåller allt från avsugning till ansiktssprut! Inte så konstigt att [. Men det ser inte ut att innehålla verken en ny lägenhet, en plastikkirurg eller så. Amandla & Martin Thieseman. ?                                                     . God morgon allihopa! Vi är stressade som fan här och förbannade över att vi har försovit oss och missat en hel timme vid poolen/stranden hehe. Klockan är elva här och vi vaknade upp för en halvtimme sedan och var tvungna att kuta ner till frukostbuffén och kom lagom tills de började plocka undan.

Efter ett par veckors uppladdning längtade jag mer än jag gjort på länge. Betar av avsnitt efter avsnitt av danska PH och funderar på vad det ska bli av den här dagen… Jag behöver någon som drar upp mig ur sängen och säger ”Kom nu Kenza så drar vi in till stan och fikar” Ska ta och ringa Dilay nu och höra vad [. Jag kommer inte upp ur sängen.

Denna söta lilla klänning kom med i paketet från Chicy. På något sätt är det så skönt att komma hem, Mr. Amandla, Christine, Lisa, Alexandra, Petra, Carola. H går och handlar mat åt mig och jag ligger hemma på spikmattan. Det är inte många saker som försäljaren hinner demonstrera för sin kåta kund innan de hamnar i en helt annan situation. Jag har typ sovit i två dygn sen jag kom hem, jag är så galet förkyld och trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0