Pink frost puder

Hur mår ni idag? Jag mår prima. Det här med människors dumhet på helgon har jag tagit upp förut. Och det tänker jag återigen göra eftersom jag aldrig riktigt lyckas förstå den. En dos av lesbiskt lockelse tar över.

Jag vill bara upplysa er kvinnor, flickvänner, makar, älskarinnor och medsystrar att man kommer ganska långt genom med att koka kaffe också! Vid pennan Suzan kl.

I det här köket lagas det ingen mat, istället är det kåta kroppar som blir avsmakade, avsugna och till slut knullade. What?! Aldrig hört talas om, men hur sjukt är inte det. I skolan när man var yngre var kaviar desamma som att äta fiskarnas bajs typ. Vi var hos våra vänner porraktörerna Emilia, Samson, Petter, vad hände där? Och att vara den som äter någon form av bajs helt öppet i matsalen är inte direkt populär. När jag och Johanna pratade om hur man kunde tjäna pengar, berättade hon att det fanns tjejer som sålde sina trosor till män, som sedan satt och luktade på dem. Jag har alltid slagits för rätten att få äta kaviar och det har inte varit lätt kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0