Mobilblogg nacka strand

Se hur de tillfredsställer sig på alla möjliga - och omöjliga - sätt. God morgon sötnosar! Hur mår ni? Har ni haft en fin helg? Jag mår finfint, klev upp för en stund sedan och började städa lite. Klocksviten är helt fantastiskt, två våningar, vackra möbler och en fin utsikt. Vi åt på Berns asiatiska innan, en av mina [. Eller i vår studio. Jag vaknar upp, inser hur skitig lägenheten är och börjar städa på en gång. Varenda söndag. Berns är som sagt både ett hotell, partyställe och restaurang, lite lyxare boende om man är på besök i Stockholm och vill unna sig något extra.

Se här vad två manliga lärare ger en kvinnlig student som avskedspresent innan hon tar studenten! Trist för mig, men det är säkert någon annan som är nöjd med att alla inlägg nu är borta. God morgon!     *FREEEDAG!* Skönt! Bara jag som har längtat efter fredag. Undra om det kan vara porrskådisarna Katie Rae, Herschel Savage & Jeremy Steele, helt otroliga! Ska testa akryl idag, ska tydligen hålla. Det har tyvärr visat sig att jag inte längre kan ha kvar bloggen.

*grr*, nåja det är bara börja leta, för den ska jag beställa hem!   Tur att man har pengar verkligen. ! Men, vem har sagt att det är fel?! Det är snygg att vara smal, brun och ha stora bröst. ? Ja, det är det verkligen och jag vet att det är minst 90 %.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0