Mina kvinnliga vänners underkläder

När grannens son ska sitta barnvakt kommer en gatflicka på besök. Det tar i genomsnitt hela 75 timmar innan man hittar rätt. Halva Samlaget , då i form av Jompa "Handtrallan" Cervin och hans avkomma (jodå, han har faktiskt fått till det - vid två (2) tillfällen!!!) Pontus "Stackarn" Cervin befinner sig i skrivande stund på träningsläger i Abu Dhabi. Bland annat porraktörerna Delilah Strong & Mac Turner. Och hon besitter helt fantastiska kunskaper. Speeddejting är ett långsamt sätt att hitta kärleken på.

Idag är det ta-tag-i-saker-fastän-det-ger-mig-ångest-dag. Sen efter ett skönt samlag sprutar han sin sädesvätska inne i Evas knullvåta fitta, som sen rinner ut ur hålet i när. Jag är så stolt över min syster som tecknar så fint… egentligen borde hon inte lägga ut bilderna då jag tror att det är stor risk att någon skriver ut dom och tar med dom till sin tatuerare.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0