Det omaka paret

Blyg och oskyldig svensk tonårstjej suger och rider på styv kuk i sin trånga fitta. Dock kom Per och Alex som också sitter på kontoret och hjälpte oss, härligt med lite grabbstyrka! Nu ska vi plus Petra kila iväg på ett möte hos Molino PR, jag. Men den tröttnar man aldrig på=) Sötnos sover middag=) han va lite trött efter jobbet. Den går just nu på tv4 film men den är snart slut=( Har nog sett den 4 gånger denna månaden, Dom visar ju samma på tv hela tiden. Sen får hon kuken i sin trånga stjärt och sperman i sitt söta ansikte. Nu är vi nästan klara med vårt lilla kontor, det var rätt svårt att sätta ihop allting men Emelie var betydligt bättre än jag. Jag har lagat pyttipanna och ägg så nu är jag svin mätt.

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0