21a april 2010 my birthday

Det har verkligen inte varit en vanlig fredag idag med helikopter-åkning och fallskärm, jag lägger upp lite fler bilder imorgon, skriv gärna frågor i kommentarsfältet om det är något som ni undrar över kring de så svarar jag senare. Åh gud, gissa om jag och Petra är taggade inför Fångarna på Fortet nästa fredag? Det.

God morgon! Vaknade av att jag trodde att det var fredag och att jag hade missat flyget till Palma, fick panik och ringde Paula men precis när hon svarade så fattade jag att det fortfarande är torsdag, vad fort ångest kan fylla ens kropp! På dagens schema står inte så mycket, strax ska jag iväg och.

Och det är något hon gör väldigt grundligt. Jag var sämst som alltid och körde över och körde fel, sköt pilarna rakt upp i luften utan någon som helst känsla. Wilmer styrde upp en tävling på gården, en bana med fyrhjulingen och sedan pil&båge.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0