Utkast: Juli 9, 2010

Med det menar jag att det är så enkelt att glömma bort att uppskatta sitt eget liv och börja försöka leva någon annans eller så glömmer man bort att sina egna drömmar i livet faktiskt är lika bra. På något sätt är det så skönt att komma hem, Mr. H går och handlar mat åt mig och jag ligger hemma på spikmattan

Så på sommarsemestern ska de tillsammans försöka filma den sköna verkligheten -- på riktigt! Och passa på att själva få lite sex. Era mail till mig gör mig superglad, och jag hoppas fler tar chansen och mailar mig ;) Det är så roligt att få kontakt. En person. Och man behöver inte en massa dyra eller nya kläder för att lyckas. Sedan var jag helt slut i hela kroppen och la mig ner och vilade i sängen, medans fittsafterna torkade i trosorna

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0