Utkast: Juli 29, 2010

En tjej blir knullad av en jätte neger kuk i alla våta hål. Får bli lite kort igen, men vi hörs imorgon ) pussar. Såg filmen Georgia Rule igår med Lindsay Lohan och Jane Fonda. Lindsay Lohan var något smått irriterande i sin roll måste jag säga. Verkar ha blivit immun mot Alvedon för jag tog två tabletter någon timme sedan och inte har det blivit bättre SSnart börjar dock ett litet Sex and the City- maraton på trean så ska bara ta det lugnt och titta på det. Det är tiden på månaden och jag ligger i soffan och lider

Fairly Nuts är min nya favorit i Ben&Jerrys familjen! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här dagen. Den har liksom mosat sönder mig inombords på något vis puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0