Utkast: Juli 22, 2010

En hård arbetsdag i sängen har bara gjort dem ännu mer kåta. Tjena snyggingar!Har precis stigit ur duschen och nu så ska jag fixa till mig lite och sedan i väg in mot stan. Jag älskar livet. Vår kärlek. Jag ska kolla runt efter hattar igen och se om jag hittar någon som jag blir mer nöjd med ) Tycker att den jag köpte är lite för varm och jag skulle gärna vilja hitta någon som passar att ha på stranden i framtiden ;)Wish me luck, hörs senare ;)pussar. Vi dricker god Sangria Blanca och pratar om kärlek

Min kära pojkvän marcus skickar mms från sin jobbresa med Fjällrävens marknadsavdelning, de är uppe i Jämtland och åker längdskidor varje dag och jag måste säga att jag är lite avis på att få vara ute i naturen nu när det är så fint väder, hade man skippat att sova i tält nu när det. Det är hälsosamt att ventilera mellan benen menar. Kim Cattrall som spelar sexgalna Samantha berättar i Expressen att hon går utan trosor så ofta hon kan

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0