Utkast: Juli 15, 2010

Efter att modern och fadern separerade förändrades relationen mellan modern och flickan ganska så drastiskt. Nu är jag tillbaka. Så nu är håret slingat och jag känner mig riktigt fräsch! och inte nog med det, jag hade fått ett paket med underkläder på posten! Jag kommer lägga upp bilder på dom lite [. En tjej suger av två killar på en toalett

    Sara snygging inne på KALAS! Det här med att hålla till på bärseback och PUBlicum till klockan halv sju på morgonen kan verka som en bra grej just då, men jävlar vad man inte tycker samma sak dagen efter. En tjej har oskyddat samlag med en okänd man på skum toalett. Hehe…     Drinkar på “KALAS”

Minns ni att jag skrev ett inlägg för inte alltför längesen om analsex? Nu fick jag en kommentar av ett ex häromdagen som la fram förklaringen Då ska man alltså få behöva lida för att man är storväxt? Buhu! (. Själv tycker jag det är helt strålande att en artikel äntligen belyser att det ska vara helt okej för äldre kvinnor att dejta yngre män. Sarah Slick, Nikki Dane, Pirya, Nic. Dejtingsajten toyboy har undersökt bland sina kvinnliga medlemmar om hur unga de känner sig och de allra festa känner sig fyra år yngre än vad de egentligen är. Tre av tjejerna får jobba extra hårt när en rik oljeshejk besöker bordellen Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0