Regissören

Ett australiensiskt företag har designat elektroniska underkläder som säger till när användaren kissar på sig. Mamma, du skulle älska det! Nadia, du skulle bränna ihjäl dig! Haha =). Jeansshortsen köpte jag på Bikbok för ett par år sedanPlaskade runt i vattnet!PoseDen snygga toppen med nitar på axlarna är från TopshopÄntligen fick jag färg i ansiktet! På båten hem till Ao Nang igenUnderbart underbart underbart!! Fan vad jag vill att alla jag älskar ska få se det här fina paradiset och få uppleva det jag upplevt de här två veckorna

Shejk Mansour redo att lägga ett monsterbud på den spanska huvudstadsklubben. Min gård en lördagkväll. Undra om det kan vara Kitty & Mandy. Ingen som har fest.  Under Musbilens resa besöker de Helsingborg och där kliver blonda, bisexuella Kitty på och tillsammans med Mandy gör hon en het lesbisk scen

Inlägg i RSS · Kommentarer i RSS. Vet ni vem jag såg igår?? Jo nämligen Katarina, Nikki, Nicole, Göran, Nic, helt otroliga!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0