Cats maratonstripp

“Jag har sällan mött någon med så mycket livsglädje, använd den klokt!”     Dessa ord fick jag i min bok på väg hem från Argetina, det värmer fortfarande ? Rostade mackor med västerbottensost och marmelad är min typiska frukost varje gång jag är hos mamma, och inte en direkt utan så många att jag får ont i magen. Nu ska jag hem till mig och marcus igen och ta en sväng ute i naturen, jag är helt ledig från och med igår och det

Besöksstatistik. På flera bloggar har jag den senaste tiden läst om funderingar kring Kärlek! Det har blivit som en våg och det är kanske inte så konstigt. Det börjar med att en av oss skriver, så läser vi andra och tankarna kommer till oss också. Kök-gök! En kåt hemmafru får smaka på härlig kuksås hemma i köket. Vi relaterar till det liv vi själva lever och många av oss har ju liknande erfarenheter på ett eller annat sätt

Det vore nästan trevligt att få Aids, så jag åtminstone kunde bevisa att jag fått sex ”Jaa duuuu. Just nu är jag bara så jävla glad över att jag valde att inte vara med i revyn och inte har några direkta planer för jul. Det måste ha varit porraktören Alexandra, Märtha, Aya, Je, vad hände där? Lite svårt att förklara exakt varför, men byt kropp med mig i fem minuter så förstår ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0