Vanliga misstag som tjejer gör

Härlig kärnsvensk kvinnogemenskap där unga flickor stoppar in ett kronljus i slidan, och pullar varandra i analhålet med pekfinger och tumme. Killar som vill ha analsex med sina tjejer måste väl vara homosexuela på något vänster? Varför är de annars så besatta av att ha analsex? Om de tycker att det är skönare än vanligt sex så kan man ju börja undra? Har ni tänkt på lite jag gnäller över att jag inte får i mig något nikotin längre? Det är helt grymt egentligen. Ingen som hört något om porrskådisarna Jennifer, Nikki. Tanken på att vara nikotinfri

. Jag har en känsla av att Aftonbladet, Wendela just nu har en period då det ska klankas ner på männen. Allt för att Wendela satt griller i huvudet på Sveriges kvinnor

När jag tog mig till gymmet blev jag uppretad med ens; två små kineser sprang omkring och slog på varandra och de stötte i mig hela. För länge sen jag kände hans händer ta tag i mitt hår. För länge sen jag mötte honom.  Det krävs dubbel uppsättning för att tjejen i den här scenen ska bli tillfredsställd puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0