Utkast: April 26, 2010

Jag har varit med i många tv program och tidningar och det är kanske inte konstigt att jag under tiden blir anklagad för att vara mediakåt. Tanken på att vara nikotinfri. Sen är Josefin mogen att ta sperman i ansiktet. Har ni tänkt på lite jag gnäller över att jag inte får i mig något nikotin längre? Det är helt grymt egentligen. Sen är Josefin mogen att ta sperman i ansiktet

14 personer som tar chansen - att ha sex där risken är som störst - på stan! Ja, du läste rätt. Är det verkligen någon som anser att detta är en nyhet? Egentligen? Jag bara undrar? Vadå ladda energi när det finns att köpa på burk? Det vore väl dumt att tro att jag skulle få göra ingenting en måndag. Mitt på stan kastar dessa kåta våghalsar av sig kläderna och har samlag! Det gäller att lyckas få orgasm utan att chockera för många förbipasserande -- och undvika att bli arresterad för "förargelseväckande beteende" ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0