Utkast: April 14, 2010

Jag kommer troligen vara lika snygg i den när jag. Jag väljer färg och modell efter tillgång och humör. De avslutar med ett härligt samlag. Jag har trosor , trosor och trosor hullerombuller i en låda (där har jag även laptopen när den inte används). Det här kåta paret är helt tabulösa

Jag kommer alltid på mig själv trycka på magen och kolla om jag är mätt, om det liksom skulle finnas plats kvar där inne i magsäcken. Det var speciellt, men grymt roligt! Tack till Peppe som fixade så att det överhuvudtaget gick. Jag plåtade också underkläder med modellen Josephine, en heldag ute i spöregnet. Hur gör veganer när de onanerar? Unga och engagerade Gabriella njuter av en tjock & saftig gurka som tränger ut hennes kötthatande - men ohjälpligt sprängkåta fitthål

Så här efter all julmat så är Alessandra Ambrosio i underkläder kanske inte det första man vill se men om ditt nyårslöfte är att komma igång med träningen så kan du ju kanske ha de här bilderna som motivation! Alessandra har fotat klart. Tjejer från Kalifornien, sol, surf och sex! Kan det bli bättre?  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0