Tonårsonani köket

. Jag har tänkt på allt! Ni är supergulliga som bryr sig men jag lyssnar på en utbildad läkare som tittat och känt på mig/mina utslag. Bland annat porraktören Michelle var med. Ha en fin dag ? Update Hemma igen efter ytterligare ett besök hos läkare

Problem med för mycket sexlust? Välkommen till Dr Cronbergs klinik för sexmissbrukare. Jag gick förbi Lindex på Odenplan och såg i skyltfönstret vilka snygga underkläder som fanns där. sex, avsugning eller avrunkning? Jag bad min pojkvän att rangordna dessa tre saker. Och visst var det Sasja DeLovely, Jens XP, Vanessah, Nikki Dane, Kri. Här får du hjälp med att lindra dina drifter. Jag älskar underkläder så det blev lite shopping så klart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0