Svammelstund

Inspelad i Småland. Vi har redan en långresa planerad till Sydafrika eller Kina i år så jag funderar på en weekend men då måste man vänta lite eftersom städerna i Europa inte är speciellt varma nu. Jag fick ju en resa av marcus i julklapp så jag funderar på vart jag vill åka. Mycket knulla och sperma

. En grisfet och obotligt kåt svensk blondin genomför ett svinigt skönt analt samlag med en svart man

Det är lögn. En gratis blogg av colsson med bloggverktyg från Devote. se - starta en blogg. Med en tårta i handen förför en ung mörk skönhet med stora bröst en inte alltför erfaren glasögonprydd man. Sluta vara så jävla bajsnödiga och sluta lägga ord i min mun

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0