Skön massage

Tjugoåriga Nicole blir knullad av Clabbe. Letar du efter herrunderkläder? Är du kille, bryr dig mycket om mode, och vill ha snabb tillgång till det senaste av heta och trendiga märken? Nu finns en. Fy! Fy, fy, fy! Fy på dig Facebook! Att du bara kan med att få folk att vilja skilja sig. Bland annat Nicole, Clabbe. Du borde skämmas över ditt beteende! Eller så kanske vi bara ska sluta med att lägga skulden på facebook

Så man får en svans ur stjärten. När jag vaknade imorse hade jag gärna delat sängen med någon. Lät mina tankar glida iväg till en av alla dessa män som finns där för mig. Sedan blir hon brutalt knullad i sin nybajsade stjärt och slutligen spermaförnedrad I ansiktet

Del 1 av 4 från filmen Dalkullan. Det är inte roligt, det ger mig absolut ingenting (annat än att karln ifråga åtminstone håller käften under tiden), och jag kan inte med min bästa vilja säga. För inte allt för länge sedan pratade jag med 08an om att jag antagligen kommer att hamna i Stockholm någon gång i mitt liv. Amandla, Claudia, Clabbe. Jag är helt övertygad om det själv eftersom det är en stad jag gillar väldigt mycket trots att jag ofta gnäller och kastar skit på 08or. Special directors cut med ocensurerade scener som aldrig visats tidigare. Och ärligt talat känns det mest bara förnedrande att ge en karl en avsugning

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0