Rollbesättningen

Ibland vänder det fort när man inte är på topp i måendet. Underbart! Nu när RUT blev rökskadat av branden så säljer dom ut alla kläder i en annan lokal, där är det ett stort rum där alla testar kläderna tillsammans! Hur roligt är inte det? Jag hatar att trängas i små provrum och springa emellan för att visa upp för varandra   - Man blir ju inte så sugen på att testa byxor, säger min syster… men då stod jag redan där i bara trosor. Hon penetrerar sin fitta med en glänsande dildo och onanerar en varm skön sommarnatt

Min kompis bor långt bort på andra sidan stan, (45 minuter med pendel), så jag lånade hennes Illustererad Veteskap så att jag skulle ha något att läsa på väg hem P Jag fastnade för en artikel som heter "Världens vackraste ansikte". God morgon på er! Började min morgon med sovmorgon, sedan dukade jag fram frukost åt marcus och mig med smörgåsar, té och en massa pepparkakor, sedan har jag spelat Britney Spears alla gamla låtar hela morgonen, hon är så härligt bra! Idag är det trettondags-afton vilket betyder att man är ledig! Eller för min del spelar. Det börjar med het tjejsex , sedan äntrar en porrhingst scenen

När jag började dejta min fd sambo så sa en arbetskollega tillika vän till mig att hon aldrig skulle kunna tänka sig att dejta en kille som redan har barn. I min mailbox på helgon idag "Hej! Jag har hittat en jävligt bra sida där en kille blir smygfilmad av sin webcam utan att han vet om det, dygnet runt Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0