Och så en gnutta os

This entry was posted on Friday, January 29th, 2010 at 1004 pm and is filed under Analsex, Teens, Hardcore. Borderbreaker är tjejen som lever med borderline och samtidigt studerar på universitetet. Hennes blogg handlar om hur det är att bli kastad runt bland olika läkare, att bli accepterad för den hon är och försöka pussla ihop ett liv som studerande med mentalt mående som åker upp och ner. Alla älskar de enorma melonerna

Det bästa från Mike Becks klassiska erotikfilmer. Står ca 30 m. Folk tror nog jag har mycket större silikonbröst än vad jag har, eller. Jag har sett t.ex porrstjärnan Alexandra Hjort, Kristina Svensson, Jennifer Ander. ? Tror nog fortfarande jag är lite storleksblind efter att jag hittade en bild på Hedie’s bröst (som ni vet att hon har opererat större hela 2 gånger!!) och sen en bild på mina från Gran Canaria resan när jag stod på scenen. Fick ett sms tidigare på kvällen "Tja gumman! Inte igår precis

Idag besökte vi som sagt Poda Island! Vi gick till andra sidan ön för en lugnare och finare strand. Sådant som folk skäms lite över, eller känner sig dåliga på grund av, vill de gärna tillskriva även andra människor. Men så är det inte. Chanel och Takota får en lektion i sex utav en sexlärare. Det är säkert jättevanligt att runtknullande är en del av att destruktivt beteende puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0