Inga tuttar kvar wihoo

?! Nåja, skönt det att få vila upp sig efter en GALEN natt som vi ha+ de hehe. Allt gick så jävla fort. Storbystade Karma blir även knullad mellan sina härliga bröst och får även sperman där. Shit, vad jag minns så hamnade jag inte ens i leran, men jag har knappt nå minne av banan. Dom här två tjejerna, Kristina och Karma får kuk i alla sina hål

. Den går just nu på tv4 film men den är snart slut=( Har nog sett den 4 gånger denna månaden, Dom visar ju samma på tv hela tiden. Haha den är ju så jävla skön, Specielt jim carrey han är ju världsbäst. Nakna fötter, rep, kroppsstrumpor och vispgrädde är några ingredienser som det bjuds på här

En tjej har oskyddat samlag med en okänd man på skum toalett. Igår vid mjölkdisken i affären kände jag någon som knackade på min axel. Det är en snopp. om jag nu är en förebild (vilket jag inte vill påstå att jag är, så mycket läsare har jag väl ändå inte?) så tycker jag att det är ännu bättre att jag säger att jag gillar stora kukar. Och där stod han, den där mannen som jag hade någon märklig kontakt med för en hel evighet sen. Det där med gamla strul. Jag vill betydligt hellre bidra till att vi får en avslappnad bild på sex än till att vi ska tycka att sex och kroppar är så skambelagt att man inte ens får yttra sin åsikt om fysiska attribut utan att folk ska gå i taket

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0