Förledandet musmannen

Just nu har jag faktiskt väldigt lite för vanligtvis har jag min mini-dator (vart den nu än är vet jag inte - ska köpa en ny, ROSA!!), internetdongel osv. Perfekt onanihjälpmedel Enkelt, diskret och inte så "snuskigt" om man annars tycker sådant om sexleksaker Ofta billiga Finns många olika!Hemma hos Anneli. Perfekt tillsammans med en partner om du har svårt att få orgasm under samlag. En tjej som gillar stora saker och hårda tag. Om ni bara ska ha en enda sexleksak i era ägor så rekommenderar jag starkt att införskaffa en klitorisvibrator

Därefter börjar hon förföra dem bägge två. Det kommer att förändra vår vardag rejält men innan vi kan njuta så måste vi svettas och kämpa. s Lidingökillen står för bildvalet. Pietra. Hoppas ni har en härlig fredag där hemma i sofforna! Lionesse P. Hon tar dem till ett hus och bjuder dem på en drink. Idag gör vi en hemlig grej som jag inte kommer kunna berätta om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0