Den kåte bagaren

  ‘. Hej på er!Har en slödag idag med en massa TV-tittande. Med bland annat porraktörerna Eva, Martin. Har precis kollat på Gossip Girl och nu så är det Wipeout som jag tycker är så himla roligt. Eva onanerar först med en banan som hennes kille får äta ur hennes fitta. Tycker iaf att folk är riktigt modiga som vågar sig på den där banan hehe ;PHoppas ni haft en trevlig helg!pussar

men jag tror inte det. Kolla varifrån! Värmer oss inne på Waynes med chai latte! Vi har shoppat och lunchat och nu är det snart dags för bio ). I en fantastisk röd utstyrsel förför denna kontraktstjej en manlig porrhingst framför ögonen på en kåt Pussyman

I alla fall kom jag till flygplatsen och jag märkte att männen sneglade på min urringning. Kommer ni ihåg den där killen som förfölde mig och kalle stort sätt varje dag i sommras när vi gick på stan osv. ? Ja, nu har han iaf gjort en video där han sitter och gråter (??) över att jag har “dissat” honom (som ni vet har vi endast tagit en idolbild med varandra, så allting. Undrar hur det skulle ha sett ut om hon hade haft en äkta fröjdepinne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0