Arvsynden

Och för att lindra sina heta känslor överfaller hon praktiskt taget en manlig kollega. Cimon! Allas vår paradise hotel-Cimon med C hoppar in i sista sekund. Idag är jag lika färgglad som alltid! ;-) Tröja från Zara, kjol (med skinndetaljer på sidorna) från Åhléns och lårhöga platta stövlar från Topshop? Härligt va?

Nu är vi på Sturehof och har fredagsmys! Jag, Denise och Helena har lagat otroligt god mat, eller Denise har stått och lagat allt jag har mest hjälp till med musikvalet. Ryggbiff med stekta grönsaker och rödvinssås till. En filmstjärna förför och har avancerad tjejsex med hembiträdet

De har grävt fram en bild av mig där jag har kort kjol och urringning och nu motanmält mig för könsdiskriminerande reklam. De har grymma kvalitetsplagg och väldigt duktig. Fast jag måste ändå säga att Victoria Secret är mitt favoritmärke i underkläder , köpte med mig hem minst ett trettiotal trosor från PINK kollektionen och olika behån i rätt storlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0