Amatörporr från stallet

Hej på er!       Nu är jag hemma hos Saras mamma, mysigt! Hon lagar mat till oss, naaw. På en bakgård väntar en vältränad och välutrustad man

Håller ni inte med? ;-). Tack för superroliga frågor, här är del ett Hur blir det med midnattsloppet? Jag ska springa midnattsloppet och funderar även på Vårruset innan! Ditt dyraste plagg? Hmm. Chanelväskan 23 000 kr, eller en päls för 15 000 kr Min fråga är; hur mår man bra? vad har du för tips om hur man ska må bra? Nummer ett är att. Sexiga Jennifer älskar att få kuk i stjärten

Grannen råkar se henne och efter en runk bakom staketet kommer han fram. ? Ja, nu har han iaf gjort en video där han sitter och gråter (??) över att jag har “dissat” honom (som ni vet har vi endast tagit en idolbild med varandra, så allting. Shotsen kostar 30kr - Wali är i himmelriket!   Vi hade inte tid att ta så många bra bilder. alla Holländare var ivägen. Kommer ni ihåg den där killen som förfölde mig och kalle stort sätt varje dag i sommras när vi gick på stan osv puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0