Veckans underkläder nathalies tankar

Lilla oskyldiga och sockersöta Anette upptäcker att det är vansinnigt skönt att få kuk i stjärten. Underkläder tkr vi om. Personliga underkläder ! Boxershorts med namn bak. Orange med döskallar och gröna med ormar på tryckta med svart textilfärg. Men sperma vill hon förstås ha i sin mjuka lilla mun. Första är korsetten/linnet jag köpte på håltimmen, kan kanske ha den som festtopp till jeans eller nått. Sista bilden är det som jag ska ha som bikini ;) Kommer bli asfint när man e brun och min nya navelpiercing.

Behövs inga förklaringar, inga mer detaljer. Imorgon ska jag på banken och sen är det bara att köpa lägenhet, wiho! Det händer grejer nu…    . Vi är hemma hos mina föräldrar på landet men det hindrar mig inte från att träna, ikväll åkte jag 8mil för att få mig ett dubbelpass på gymmet - spinning och bål.

Jag har på mig världens mysigaste tröja idag från Dagmar! Vi har filmat en asrolig grej tidigare idag (lite dolda kameran haha) och nu drar vi igång castingen här i Östersund!.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0