Trosor puss

Två söta tjejer och en tomte - det kan bara sluta på ett sätt. Tre av fem unga tjejer har haft sex mot sin vilja. Hela tävlingen handlar om hur långt man är beredd att gå för att hålla sig kvar till slutet. Ikväll gick finalen av Paradise Hotel, ett program jag inte skulle börjat kolla på om det inte hade varit för en diskussion jag hamnade i för någon månad sedan angående vissa människors falskhet. Tomten och de bägge tjejerna har het sex i alla hål.

Jag och min pojkvän har en jättemysig fredagskväll här!  Vi har ätit tacos och laddat upp med massa annat gottis, och nu ska vi hyra någon film på Headweb. Emelie är lika ambitiös och driven som mig själv, därför passar vi. Nu får ni inte missa Emelies blogg som hon lanserar idag! Där kommer ni att kunna följa “Behind the scenes” med allt som händer under jessika & Tyra Show, allt som jag och Emelie jobbar med tillsammans men självklart följa Emelies egna liv. Det har aldrig spelats in en liknande film i Sverige.

De flesta har underkläder på sig varje dag, men faktiskt inte alla. Jag tycker det är småprylarna som gör helheten och om det är något som jag alltid är noga med är att se välvårdad ut. Jag att du ska fokusera på hår och händer/naglar för det gör så mycket av intrycket.

Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0