Kåt duschupplevelse - varje ord..

Sen farfar dog har det inte blivit så mycket knulla av för mormor, men nu har hon hittat en yngre karl som kan sätta på henne ordentligt. 1022 · Skicka med e-post BlogThis! Dela på Twitter Dela på Facebook Dela på. Jag efter operationen. Här är en liten video från när vi hade riktigt skön analsex i våran stuga. Upplagd av H och N kl. Here is a short video of some anal sex we had in our cottage.

Jag skiter i att det blöder på honom för hur jävla ont gör det inte på mig då???? ÅHHH!!! Jag hatar analsex!! Har fisit hela dan. Bara att vänja sig vid ett liv i solglasögon, dom måste vara på i ett halvår vid minsta solljus eftersom ögonen inte har något skydd ännu (men det kommer att byggas upp eftersom) Jag är så himla glad, det känns som att allt är över nu.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0