Det jag inte vågar säga

Åh vad kul, äntligen får jag gymma med Michelle! För hon har inte gymmat med mig på eveigheter? Och det var faktiskt hon som fick mig börja gå till gymmet och köpa gymkort på samma gym som hon haha! Så ska reta henne lite idag, för har man lagt av så har man ju inte. Haha, bara jag som tycker det? Förstår inte grejjen med att alla fjortistjejer ska gå och. Sitter och tittar på Harry Potter som går på 5an just nu! Har ni sätt att snyggingen “Edward Cullen” I twilight, (Robert Pattinson)  är med? Han var ju lätt mycket snyggare där när han inte var vitmålad som ett emo. Greven anställer oskyldiga pigor av god moral och dygd, för att kultivera och disciplinera nymfomaner.

Idag är det Söndag och min vilodag, suck! Jag har levt på keso, lax, kidneybönor, tomat och roccolasallad idag - både till frukost, lunch och middag. Hej allihopa! Det är en stressad Kenza som bloggar men jag tänkte bara skriva några rader. Mötet gick bra och innan mötet lunchade jag med en killkompis. En "Svart Jul" önskar sig dessa kåtstinna förortsstycken som får en härligt kolsvart stake uppkörd i anal och fitta. Vet inte riktigt vad jag ska kalla den, hehe. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0