Upphetsad äldre dam -

Det går åt mycket olja för att det här kåta paret ska bli riktigt insmorda. De här snygga byxorna köpte jag för ett par dagar sedan på Vero Moda, 399 kronor. Vi ska ha fest för Egoboost Magazine på tisdag i Visby under Almedalsveckan, så roligt! Nu ska jag fortsätta att skriva på min bok, vi hörs [. God morgon! Var ute och gick imorse, så varmt och skönt. Men de nöjer sig inte med det utan har även sex i den mjuka vätskan. De är nästan likadana i modellen! Matchas snyggast, [. Snygga va?! De är höga i midjan och sitter lite loose. Ni som gillade mina marinblåa byxor från Zara (som jag hade på mig tidigare i veckan) kan ju spana in dessa. puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0