Svart och vitt - sexleksaker julklapp?

tråkigt att blogga jag lägger ner. Nu har firandet börjat! marcus föräldrar har kommit på besök och vi fikar med bröllopschokladen och nespresso. Nu ska vi bege oss ner till stan, jag måste köpa flaggor! Vi hörs senare.

Så himla spännande, kunde inte lägga ifrån mig den. ) och tyvärr så. Vet ni vem jag såg igår?? Jo nämligen Chris & Christina, vad hände där? Jag måste ut snabbt från lägenheten för vi har någon städdag idag i bostadsrättsföreningen som jag inte alls har lust med. Mina grannar tycker inte om mig på grund av alla kartonger som jag släpar ner till soprummet (kartonger från nya möbler till lägenheten, skokartonger etc. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0