Snabb avfyrning

Har egentligen aldrig känt att någon varit med mig pga. Och jag blev så otroligt varm i hjärtat när min syster gick raka vägen till mig först och kramade om mig direkt efter den fina vigseln under äppelträdet. Möjligtvis skådisen Madame X, Melinda, Jennifer Johansson, Johanna Per? Tack för att ni finns! ? Sen kramades vi alla tre [. Ett telefonsamtal leder oskulden Jennifer Johansson in i Stockholms sexiga, bisarra och dekadenta nattliv.

Se nästan fyra hela timmar med gammal knullar ung. I dag har jag legat i min säng nästan HELA dan (förutom att ja gått upp å bryggt nåra kannor te och druckit lite persikoyoghurt). Melodifestivalen är i full gång och snart har vi en vinnare som ska få chansen att representera Sverige i eurovision song contest. Och innan avgörandet är här så skulle jag vilja presentera hur jag vill att det kommer att sluta och hur jag tror att det kommer att sluta. Inser nu här, runt halv 12-tiden på kvälla, att jag fanimej sett över TJUGO avsnitt av PARADISE HOTEL!.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0