Military

På det här mäklarkontoret händer det saker, av het sexuell karaktär. Betar av avsnitt efter avsnitt av danska PH och funderar på vad det ska bli av den här dagen… Jag behöver någon som drar upp mig ur sängen och säger ”Kom nu Kenza så drar vi in till stan och fikar” Ska ta och ringa Dilay nu och höra vad [. Gnaska förståligt. Eliziabeth Michelle Lawrence & Lee Stone. Här på bloggen får jag typ BARA positvia kommentarer när jag laddar upp videobloggar. Den kvinnliga klienten och mäklaren har en skön stund tillsammans. Jag kommer inte upp ur sängen.

Hade tänkt spela lite Ratchet, käka frukost och ta itu med mailen. God morgon! Vaknade upp här hos mamma för en stund sedan, har sovit så himla gott.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0