Gullig flickvän jag är..

.

Kommentera inlägget här Namn Kom ihåg mig? E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress. Ni kanske vet att Sveriges egna kändisfrisör Bobby har letat efter nya modeller. se/MissSofy men håll inte på att bomba henne med snuskiga kommentarer nu bara! pNi kan också läsa mer om modellerna och Bobby genom att klicka på bilden nedan. Först suger hon hungrigt på mannes kuk, sedan rider hon den och för att göra det riktigt skönt kör hon upp en stor gummikuk i sin stjärt samtidigt som mannen runkar och sprutar sperma over hennes kropp.

Och sen att det hintades att den ena ville ha analsex med sin fru när han blev frustrerad när de hade samlag. ? Haha! Men gillar verkligen namnet forfatande så! Vi. ? Minns ni när jag och kalle skulle samtidigt köpa hund så skulle hans heta Cleo medans min hette Chloé för det mactahade så bra. puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0