Långt ned halsen på kurvig blondin!

Jag kommer att svara på din fråga, ordentligt. Men den som väntar på något gott ni vet. Jag har känt att livet saknat lite mening och jag har varit deppig men imorse fick jag världens finaste mening här i livet.

global styrka alla ska kunna vara kungar och drottningar prinsar och prinsessor. Nytt år - nya möjligheter! Fick ett sms under nyårsnatten med texten Min vän, önskar dig ett Gott Nytt år där alla dina önskningar går i uppfyllelse och att du får mycket kärlek! Med en sådan vän så har jag ju redan fått en del önskningar uppfyllda, den att ha vänner omkring mig som älskar mig! Och ja, då får jag ju redan kärlek! Tänk att det kunde uppfyllas innan året ens börjat! Och ja, det blir ett Gott år fyllt med upplevelser, upptäckter, njutningar och mycket mer! Året blir till det man gör det till! Så är det ju med allt! Man kan inte lägga på någon annan att få det man vill ha eller hur? Så nu återstår att bara luta sig tillbaka och åka med på resan som året 2011 innebär! Gott Nytt år mina vänner!! Lionesse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0