Kåta nina

Haha, bara jag som tycker det? Förstår inte grejjen med att alla fjortistjejer ska gå och. Var ska allt få plats? Gissa om han är glad att slippa dom. Titta det är inte renskav men däremot torkat renkött! Har nog aldrig varit så sugen på vatten i hela mitt liv, jag som inte ens gillar vatten, salt! Nu ska jag lämna marcus och åka hem, har 17 par skor med mig.

seÖrhänge (i ena örat) med små kors på, från Lindex(nej jag äger inget strykjärn eller strykbräda. Här går man och klappar och gosar med sitt gamla samlag , Marcus talar och sjunger för det, och man tänker på vad samlaget skulle föredra att äta och så äter ofta, var tredje timme, för att samlaget ska må bra inne i magen. En man filmar när han har sex med två brudar.

- jag tänder på sadism, knäppt va? - jag är taphefil. Men jag får väl bjuda dem på det då för jag klarar inte av värmen här i min lägenhet. Jag har iallafall varit [.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0