Tjejer med attityd

Tjejen här har allt hon kan drömma om att välja ibland. Jag gjorde en liten videoblogg igår för att jag var så himla uttråkad haha. Allt från H&M! Bikini 129 + 99 kr, hatt 99 kr, väska 199 kr, flipflops 49 kr. Redo för beachen med en ny fin bikini, solhatt, strandväska och flipflops. Men hade såklart med mig min lilla räddare i nöden!.

Den blonda städerskan blir knullad på ett skrivbord. Min storasyster ringde igår "Lova att inte slå ihjäl mig men. Det var efter en möhippa som Margareta fick tag på ett par röda trosor med jordgubbssmak. Det hela höll på att kosta honom livet. Hon får smaka på kuken i alla sina hål. din lilla bruna axelremsväska är här". Så jag ska få låna med den! =). haha! Jag som hade vänt upp och ner på hela lägenheten när jag letade efter den och tydligen så är den hemma hos henne i Skåne.

God moorgon, god morgon! Det här är tjejens frukostklubb, god morgon, god morgon, idaaag!   Eller gick låten så. Kul att vara på en ny ort! Jag var på rätt ställe, tur och det var Herrljunga som ni sa. puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0