Om jag fick bestämma..

Han visar henne hur hon ska suga kuk och knulla. Vilken lugn och härlig fredag det blev, har bara besökt Bobby och umgåtts med Denise och fikat med kladdkaka. MUMS! Kolla vilka smoothies vi gjorde, inte alls nyttiga egentligen heller haha! Det är trots allt min äta-vad-jag-vill-dag idag som jag oftast har på söndagar som ni vet vid detta laget. ? Hehe Nej men oavsätt hur smal man vill bli så måste man ha dagar då man unnar sig, går inte att hålla en diet. Denise är en av de vänner som jag har känt längst och det är så roligt att prata gamla minnen. Ikväll blir det Ben&Jerrys och annat gott framför Mad Men. Har otroligt mycket jobb att syssla.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0