"hej, det är arne. har du trosor på dig.? ;)"

Men många vet bara vem jag är, dom läser och beundras. Det måste vara den nya deodoranten som jag inte tål eller som är för klen. Hemma hos Jennifer Andersson, Nikki Dane, Claudia Wennstr&am, så sköna människor. Vaihelvette är det med mig ? Jag duschar, slutar duscha och rullar armhålerna med deo (nivea silkkuk) men sen likt förbannat är jag svettig och ofräsch. Ett gäng vilda fotomodeller på kombinerad jobbresa och skidsemester.

Under täcket. JA! Det är min man, haha. Älskar Benjamin!! (älskar såklart dig också Aleks, [.

Regissören har fullt upp med att få till scenen med denna trio. Först tänkte jag "okej". varför inte idka samlag med Oprah? Hon är rik, känd och ser ju okej ut! Sen kom jag på att jag inte kan ha sex med Oprah eftersom någon skulle bli väldigt sur så jag avböjde. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0