Kär plagg

En svensk sexklassiker! I en källare på Östermalm har nymfomanen Lena en saftig gang-bang med över 20 fula gubbar, som brutalt knullar på henne och sprutar ner henne med kletig sperma. 00 på arlanda. Gästblogg ala Wey-style Jag fick förfrågan om att gästblogga här hos Nettish. Det fanns dock ett villkor, och det var att inlägget skulle handla om kärlek. Nu middag på Mont Cervin Palace i Zermatt. Imorgon hemma i Stockholm 09.

Många frågade om varför jag inte skrivit om det som hänt i Norge;.

Til att börja med måste han ta sig igenom hennes svarta nylonstrumpbyxor. Körde iallafall just dance 2 i en timma och dansade loss så att svetten [. Brukar ju träna med min PT Sadik på söndagar men han är bortrest så jag tränade här hemma istället! Försöker träna 2-3 gånger i veckan och bryter jag rutinerna nu så vet jag att jag kommer bli lat igen och sluta träna. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0