Hmm hur ska jag göra ikväll..?

Brukar ju träna med min PT Sadik på söndagar men han är bortrest så jag tränade här hemma istället! Försöker träna 2-3 gånger i veckan och bryter jag rutinerna nu så vet jag att jag kommer bli lat igen och sluta träna. Idag bjuder jag på en sen dagens outfit som är jävligt urringad så jag fick hålla lite koll när jag traskade runt på stan. Skinnjacka H&M, t-shirt Replay, byxor H&M, väska Tiger och brillor H&M.

Hela det här paketet ligger på Tradera och går fortfarande att buda på   KLICKA HÄR  . Vila i frid, Erik. Älskade farbror.

Läckra Nicole får kuk i sin härligt trånga fitta - samlag med perverse "osynlige mannen" i filmen med samma namn! Som ni vet ska jag operera mig, this is my nose! Men that’s it! Men jag är mer nervös inför denna opereration än vad jag var med brösten. %description%. Nicole, Göran. Det känns som att denna opereration kommer göra mycket ondare än vad brösten gjorde (just eftersom jag inte tyckte att det gjorde speciellt ont efteråt. ?), dessutom kommer.

Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0