Bellmantha blogg bär ej underkläder nattstad

Linda onanerar sin härliga fitta och njuter. Tunnbröd är nog min stora last men fan vad det var gott!   Julens bästa… ? Den turkiska maten på julbordet, jag tackar för att vi fått in en annan kultur i familjen. Själv har jag alltid gillat dem, men kanske inte slukat deras musik på samma sätt som han gjorde. Mr S var helt galen i depeche mode. Och njut du också av att se henne spruta! Jag tänkte inte på vad jag åt på hela dagen men trots att nyttig julmat och Loka istället för julmust är något jag föredrar så slank det även ner en hel del choklad och GI-godis som jag själv gjort.

Tjejerna på bordellen får påhälsning av några kåta poliser. Ibland blir längtan mer än outhärdlig. Anala samlag i uniform, dubbelmackor och spermafest i "tjänsten"!.

Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0