Värsta kuksugarbruden!

Ha det bra, kram kram! Har på mig ett nytt örhänge från cocoo. Redan som liten flicka hörde jag att det är viktigt att alltid ha rena underkläder. För tänk om man blev påkörd eller råkade ut för någon annan olycka och medvetslös kom till sjukhuset och de… ve och fasa… där skulle upptäcka att man.

Se hur det gick till bakom kulisserna vid inspelningen av Mike Becks långfilm ?Farlig potens?, både vid de spännande actionscenerna samt de heta sexscenerna! ?   Jag blev iaf skitförbannad och skrek “VET NI INTE VEM JAG ÄR. kan bero på herpes), att man inte blivit tillräckligt upphetsad innan samlaget. Sveda vid samlag kan bero på torra, sköra slemhinnor (vilket bl. JUSTE! Jag fick nästan inte dricka alkohol igår pga att dom i baren inte tyckte jag liknade mig i passet. Haha, det har inte gått ut än men vad tycker ni. Har tappat bort mitt legg ju därför tog jag mitt gamla pass. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0