Tack sundsvall!

Ostfabrikant Torval Flens - från Flens Ost & Co - och hans anställda ska äta julmiddag på ett litet idylliskt hotell utanför sten. Någon annans underkläder måste helt enkelt tvättas, till och med om de bara använts några sekunder. Jag vet att jag nämnt detta förut för länge sedan. Ungefär hälften av alla kvinnor känner sig för tjocka för att ha sex med sin partner. Stämningen är hög, och festen urartar snabbt till en orgie av lössläppt sex, sköna förväxlingar och farliga intriger. Vilken relation man har till smutsproducenten kan dock modifiera skalan.

Vi beställde in massvis med Rosé vin, ytterst trevligt!     Vi åkte dock rätt snabbt in till Stureplan igen till. Ikväll är jag bjuden på galapremiären av nya Pirates of the Caribbean-filmen, gillar verkligen de filmerna men jag vet inte om jag ska gå eller inte. Jag tror att jag kommer hinna bli färdig med allt jobb jag lovade mig själv att göra bli klar med idag, men jag måste verkligen tvätta också. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0