Närmast hjärtat (del 7)

Eller om en kille hade tagit Petras citat om att våldta. SEX mysigt sex - vilt sex dominant - undergiven spontant - förbestämt kk - förhållande pojkvän - flickvä.

En äldre man hjälper henne med både det ena och andra. Mamma, du skulle älska det! Nadia, du skulle bränna ihjäl dig! Haha =). Sprang in till Seven Eleven idag och hittade senaste numret av tidningen Amelia. Vet ni vem jag såg igår?? Jo nämligen Nina. Så himla underbart! Där hittar ni ett stort reportage om mig och min mamma! Jeansshortsen köpte jag på Bikbok för ett par år sedanPlaskade runt i vattnet!PoseDen snygga toppen med nitar på axlarna är från TopshopÄntligen fick jag färg i ansiktet! På båten hem till Ao Nang igenUnderbart underbart underbart!! Fan vad jag vill att alla jag älskar ska få se det här fina paradiset och få uppleva det jag upplevt de här två veckorna.

Ska verkligen försöka sammanfatta den här helgen utan att bli galet långrandig. Det är från den tiden då jag bodde i Arboga och ofta satt med Sanna och pluggade på högskolecentrum. Hittade ett gammal klipp.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0