Mot riksdagen

Naturligtvis tror hon att hon är alldeles ensam. Igår när vi var på Phra Nang Beach så gick jag och min pojkvän in i en grotta för att kika lite. Detta underklädesplagg liknar viktorianska. Basque är ett franskt låneord gällande underkläder och kan betyda lång korsett eller jacka som karaktäriseras av kroppsnära passform som sedan breder ut sig under midjan och över höfterna. Herregud vad fint det var! Aleks har en jättebra systemkamera så det blev riktigt fina bilder där =)(den sista bilden har Tyras pojkvän tagit). Vi klättrade lite och hamnade sedan ute på en "klippa" sedan med en otrolig utsikt.

Mitt i rusningstid rullar porrtåget förbi Odenplans tunnelbana. Ja fast jag kom hem 1, så det gör inget. Det bästa jag vet är att träffa människor med passion, Nadia är en sådan tjej som verkligen brinner för hennes yrke och hon är verkligen en fantastisk frisör! Vill ni ha ert hår fint oavsett om det handlar om klippning färg eller bara tvätt och styling så tycker jag att ni ska gå till henne,. Gittan,Lena, Tony,Stefan,Petter. Två härligt kåta tjejer kompenserar resenärer för ständiga förseningar i tunnelbanan och dyra månadskort. Dessutom drack jag ingen alkohol, typ, nästan. Haha! *svårt att låta bli när man sällan behöver betala för sin egen drink* Och det menar jag inte som nått posetivt, blir ju mer eller mindre alkolist utan att jag har nått att säga.

Det var en tjej som undrade om man blir gravid genom att svälja sperma eller ha analsex. Jag säger åt dig att ta en varm dusch så ska du få lite massage sen. Värmen är paj i din bil så du är ordentligt frusen. Nej nej nej och åter nej det kan man verkligen inte bli. Det finns bara ett sätt att bli gravid på och det är genom vaginalt sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0