Lesbiska målare

Saftigt ungt knull med två kåta tonåringar som ogenerat visar upp sig i vår egen studio (vanliga privatpersoner deltar). se erbjudande idag, I. Har ju varit jätte sjuk som sagt och jag mår inte helt bra än, så det får bli en lugn helg. pussar!saknar brännan från Gran Canaria (. Missa inte min webbutik Bellme. hej sötisar!Hoppas allt står bra till.

I Landskrona har vi redan skrivit autografer och tagit idolbilder, folk är galna här!     Så här lycklig blir man här nere… jag hoppar av lycka. God morgon solstrålar! Sovit gott? Jag är rätt stressad här, ska vara hos tandläkarn klockan 10 och jag sitter här i pyjamas och äter frukost. Satte klockan på halv nio men kunde inte kliva upp ur min varma säng och hans varma famn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0